Klassen

De toekomst van de wereld zit in onze klaslokalen.

– Ivan Welton Fitzwater

Mm Beerzel 2023 13 2
  • Bingo 800x632
    Ons oudercomité zorgt voor financiële en logistieke ondersteuning bij ons op school. Ze organiseren verschillende leuke activiteiten zoals: Bingo, ontbijtmandenactie, ijsjes op de laatste schooldag,... Wat leuk dat deze mensen zich vrijwillig inzetten om onze school te ondersteunen.
    Een enthousiaste bingospeler!
  • Voorkant School1
    Ons nieuwe logo is tijdens het schoolfeest voorgesteld. Sommige hebben reeds gezien dat onze mooie "reclamezuil" geplaatst is aan de voorkant van onze school. Aan de andere kant zijn we trotse eigenaars van een heel groot logo dat op de muur is bevestigd.
    Meester Nick
  • Mm Beerzel 2023 27
    De leerlingen van het tweede en het vijfde leerjaar zijn ‘Leesmakkers’. De oudere leerling begeleidt de jongere leerling individueel bij het lezen. De tutors nemen verantwoordelijkheid over hun leesmakker en noteren wat ze hebben gelezen. Ter afwisseling spelen zij ook leuke taalspelletjes
    Leesmakkers
  • Mm Beerzel 2023 11 2
    Wij dragen graag ons steentje bij voor een propere buurt. Onze kinderen gaan zwerfvuil rapen voor een zwerfvuilvrije omgeving rondom de school. Ze leren composteren en sorteren. Onze lunch en tussendoortjes brengen wij mee in herbruikbare doosjes. De vuilniswagen komt op school en de leerlingen van het vierde leerjaar geven lesjes over afval aan de kleuters.
    Mooimakers en groene peters
  • 20230421 150126
    We klimmen en klauteren op ons speelkasteel! De grote glijbaan zet ons terug met onze voetjes op de grond.
    De spelende kinderen
Mm Beerzel 2023 66 (1)